Nem leszek karácsonyi dísz a fán!
Megmondtam én neked kispofám!
Ne nézz így rám a két szemeddel,
mer' nem leszek karácsonyi dísz a fán.

Nem leszek karácsonyi dísz a fán!
Megmondtam én neked kispofám!
Ne simogassál a bal kezeddel,
mer'nem leszek karácsonyi dísz a fán!

Nem leszek karácsonyi dísz a fán!
Megmondtam én neked kispofám!
Ne dugj a számba zselés szaloncukrot,
mert úgysem leszek karácsonyi dísz a fán!

Nem nem nem leszek karácsonyi dísz a fán!
Megmondtam én neked kispofám!
Ne piszkálj azzal a hülye bottal,
mert úgyse leszek karácsonyi dísz a fán!

Nem leszek karácsonyi dísz a fán!
Megmondtam én neked kispofám,
hogy ne szopogassad a szarvaimat,
mert úgysem leszek karácsonyi dísz a fán.

Nem leszek karácsonyi dísz a fán!
Mert hiába rugdosol, s hiába vagy kedves,
s a hólyagban nedves,
s a nagymama hülye, okból szomorú!
Mert én úgyse leszek karácsonyi dísz a fán!

Nem leszek karácsonyi dududú
Nem leszek karácsonyi dududú
Nem leszek karácsonyi dududú
Nem leszek karácsonyi dududú
Dududú Dududú

Szerző: happythings4you  2011.10.27. 00:43 Szólj hozzá!

Címkék: dal videó vicces dalszöveg karácsonyi dal Kistehén

A bejegyzés trackback címe:

https://karacsonyiversekesdalok.blog.hu/api/trackback/id/tr263332733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása